Rekrutacja marketingowa

wtorek, 1 czerwca 2010

Rekrutacja marketingowa, podobnie jak zarządzanie marketingowe, jest pojęciem stworzonym w sytuacji, gdy najemnik, rekrutacja i selekcja kadr w klasycznej formule tracą szanse bytu, na rzecz integracji wiedzy i koncepcji partnerstwa. W firmie, jak w filmie, najistotniejsza staje się obsada.

Typowe działania menedżerskie były do tej pory tożsame ze zlokalizowaniem ‘producenta’, czyli odpowiedzią na następujące pytania:

a) jak szukać,

b) jak znaleźć,

c) gdzie znaleźć ludzi do realizacji swojego pomysłu.

Organizacje rekrutując marketingowo, stawiać będą sobie, dwa trudniejsze pytania, podobne do zlokalizowania najlepszej ‘obsady w filmie’, czyli:

• komu zaufać,

• jak samemu wzbudzić zaufanie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2010 Leksykon pracodawcy | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates