Ogłoszenia

wtorek, 1 czerwca 2010

Ogłoszenia medialne dotyczące zatrudnienia mają ścisły związek z reklamą i promocją firmy jako takiej. Mają też zastosowanie prawa rządzące reklamą, co jest polem działania działu marketingu. Stosowaną praktyką jest scedowanie tego zadania na specjalne agencje, ponieważ mają one w mediach specjalne rabaty . Oczywiście potrzeby promocji wymuszają ogłoszenia otwarte: takie gdzie jawne są informacje o pracy, jak i miejscu jej świadczenia. Forma graficzna i treść korespondują z rodzajem strategii i kończą ogłoszenie formą kontaktu z potencjalnym pracodawcą. Forma komunikatu jest istotna bo nie chodzi przecież o nakłonienie czytelnika do zakupu nowej pasty do zębów, lecz nakłonienie go do zmiany dotychczasowego trybu życia, podjęcia ryzyka, zmiany środowiska, w którym aktualnie się obraca. Ogłoszenie o rekrutacji to inwestycja na przyszłość. Człowiek, który je zobaczy, może nie skorzysta z oferty dziś, ale pozostając mu w pamięci może być informacją, gdzie zgłosić się jutro.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2010 Leksykon pracodawcy | Free Blogger Templates by Splashy Templates | Layout by Atomic Website Templates