Koszt i forma ogłoszeń zamieszczanych w Internecie jest zupełnie inny niż prasowy. Także większość, bo sześćdziesiąt procent podań i życiorysów na stanowiska specjalistyczne składanych jest przez Internet . Wiele firm decyduje się na własne strony rekrutacyjne. Warunkiem efektywnego współdziałania z cudzym internetowym serwisem ofert pracy jest uwzględnienie następujących kryteriów :
• oglądalność serwisu,
• kooperacja z innymi stronami,
• atrakcyjność,
• różnorodność,
• ilość jego klientów
Istotą sprawy jest jednak, że na ogłoszenie prasowe trzeba czekać, natomiast e-rekrutacja to oferta ukazująca się natychmiast w odpowiednią stronę. Jest tania i ma globalny zasięg. Możliwość utajnienia nadawcy umożliwia stosowanie rekrutacji bieżącej, on-line. Czyli zamiast szukać po fakcie, organizacja ma możliwość pozyskiwać kandydatów niejako na zapas.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz